Nu är det helg

Sådär ja, nu har jag tagit helg. Fick slutade tidigare och jag fick ett fint kuvert av Jessica och Malin :) Jättegulligt !! Känns tråkigt som bara den att det var sista dagen idag. Har vart där sedan 1 december så det är ett tag faktiskt. Men nu är det som det är och på måndag börjar jag min handelsutbildning. Ska bli riktigt kul det också och det ska bli skönt att få ett intyg om 16 veckor att jag har en utbildning inom handel :) Precis det jag vill ha just nu så jag är taggad som fasen :)

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sen packa väskan. Om en timme tar jag bussen till Bengtsfors och träffar min älskade pojkvän. Är där över hela helgen och det ska bli så mysigt.. Verkligen saknat han nu! Ta vara på varje minut för nu är han borta 2 veckor i sträck igen.. Jobbigt! Men nästa lördag ska jag till Skövde och hälsa på honom under dagen :) är en sån där hälsa på-dag så man får gå runt och kika hur dom har det i lumpen. Det ska bli kul =)


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0