Ny vecka - måndag

Jaha, då var det måndag igen då.. Redan inne på vecka 4 på handelsutbildningen och vi har nu gått hälften av grundkursen. Va fort tiden går, helt otroligt ju.. Känns inte alls längesedan vi började :) Både positivt och negativt. Tråkigt när det är slut faktiskt.. Men när grundkursen är avklarad så är det ju 8 veckor till med fördjupning :) Så 12 veckor kvar alltså ;D Vecka 17-18 är det praktik som gäller. Har det redan fixat och jag ska självklart vara på Stilmagazinet ;) Längtar! Ska bli roligt att komma tillbaka dit i några veckor :)

Var nära jag stannade hemma idag. Var så fruktansvärt trött så jag kom nästan inte ur sängen när klockan ringde 06.15 imorse. + att jag har åkt på rethosta som aldrig vill ge sig. Men jag tog mig upp ur sängen och nu har vi kafferast :) Jag har bunkrat upp med massa vatten och min kära bordskamrat, Bibbi, brevid mig bjuder på halstabletter ;P Så jag ska nog klara av denna dagen :)

HA EN FORTSATT BRA DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0