Pancakes

Nu är jag hemma på lunch och ska äta pannkakor. Men jag är verkligen inte hungrig för jag har druckit massa kaffe hela förmiddagen och även ätit en fet chokladmuffins, så jag känner mig inte så jättesugen på att äta pannkakor och jordgubbssylt just nu. Men men, får tvinga i mig lite precis innan jag går tillbaka till jobbet så jag inte blir hungrig under dagen :)

Förut gick jag och köpte en varsin bukett med tulpaner till Malin och Maria. Eftersom det är sista veckan jag jobbar där nu så ville jag passa på att visa min tacksamhet att jag fått vara där :) Malin är ledig resten av veckan så jag gav det till henne idag. Var uppskattat och dom blev så glada så :) På fredag ska Jessica också få blommor :) Känns väldigt tråkigt att sluta där faktiskt för jag trivs så himla bra!



Nee, men dags för lite pannkakor då!

UNDERBARA SOL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0