Skrämmande..

Gick kanon på dansen med mina goa tjejer! Blev t.om klara med en dans som är över 3 minuter :D Gött! Gick bra med hostan osv, inte värre än vanligt.. Men när jag kom hem så bröt helvetet ut.. Stog i godan ro och lagade mat tills imorgon och får ett sånt fruktansvärt hostanfall så jag är skakis och chockad fortfarande. Jag trodde seriöst att jag skulle kvävas! Låter konstigt men det är sant.. Jag fick ingen luft på en halv minut eller nånting, stog bara och gapade över handfatet och trodde jag skulle spy.. Men halsen var snustorr och jag försökte hälla i mig vatten men det gick inte så bra.. Till slut lugnade det ner sig lite och jag bara satte mig på golvet och skakade... Fyfan, aldrig varit med om något liknande! Vågar inte sova ensam i natt :( henrik kom inte heller så nu är jag all alone.. Läskigt! Hoppas jag kan sova bort denna natten och vakna upp utan denna hostan!

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0