Smink & hår

Har varit en fullspäckad och väldigt rolig dag idag också :) Fick en uppgift med massa frågor idag också som ska vara inne + en extrauppgift. Stannade kvar en timme och gjorde klart den första uppgiften innan jag åkte hem så den är redan inlämnad och klar. Har extrauppgiften kvar och det ska jag försöka hinna med nu innan jag ska plåta klockan 20.00 :)

Har sminkat mig och fixat håret och nu är jag äntligen färdig. Gick till klädaffären Papa Ya förut när jag kom till Åmål och valde ut 3 olika outfits. Kan nog bli roligt och bra det här :D 3 helt olika looks! Spännande att se reslutatet sen när det är klart!




Måste måla naglarna innan Tony hämtar mig också. Är lite färg som har försvunnit på topparna! Så arbetet först och sen black nailpolish :)



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0