Tvättid...

Dagen har varit bra, längre än vad jag trodde men det gick allt finfint.. Robin var ändå i Säffle hos sin tjej så jag kunde åka med honom hem när han skulle till Bengtsfors. Väldigt gött med tanke på att jag hade hade fått vänta en timme på bussen, då den gick 16.35! Hade varit segt, men istället var ja hemma fyra :) Lovely!



Tro, hopp & kärlek - halsband som jag fick av min förra dansgrupp Stjärncompaniet :)


Blev avsläppt hos mamma och pappa och nu har jag ätit soppa och kollat på skidor med pappa :P Mamma är ute och går så jag ska vänta tills hon kommer tillbaka igen innan jag går hem till mig :) Idag har jag nämligen tvättid och den tiden måste jag ta vara på. Har lite brist på trosor och strumpor nu så det måste alltså göras nu innan helgen :P

Och imorgon kommer min älskling Henrik äntligen hem.. Sooom jag längtat!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0