Underbara dag!

Igår blev det myspys hela dagen med min babe! Kollade på Bröllopsfotografen (rolig, värd att se ;D) och en till film som var lite småläskig :) Kom i säng vid halv tio ungefär, låg och prataoch gosade innan vi somnade och kl ringde 03.30 i natt. Upp och hoppa! Pussa min älskling hej då och gick upp till Robin en stund innan jag skulle med bussen 06.15! Man blir lite småseg under dagen måste jag säga när man inte får sova ut en hel natt. Men men, det är det värt för några extra timmar med Henrik :) ♥ Tur han kommer hem på fredag igen, längtar redan :)

Idag har det varit en väldigt bra dag :) Jobbade 10-18.00 och det gick hur fort som helst! Var rena julafton i förmiddags med massa nya vårkläder. Fick med mig två coola linnen hem! Vet inte om jag vill ha svart eller vitt.. eller om jag vill ha det över huvudtaget? Ska fundera på det :) När jag slutade blev det en promenad hem till mamma och pappa och nu är jag här :) Precis ätit lite kvällsmat och nu ska vi kika på Halv 8 hos mig. Hoppas jag iallafall ;)





SKRIVER SENARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0