Välkomna

Många besökare idag :) Alltid lika roligt! Ni är så välkomna så :)

Har sovit hela eftermiddagen typ, vaknade alldeles precis. Har träning 20-21.30 men jag bestämde mig nyss att jag stannar hemma istället för att sitta där. Kommer bara hosta och inte komma ihåg stegen till nästa gång ändå. Det är ju lov nästa vecka så vet helt säkert att det inte kommer sätta sig nu! + att jag är helt slut, trött som bara den! Henrik kommer hit om en timme ungefär också :) Passa på att gosa med honom när han väl är hemma :)

Pratade även med min syster förut.. Saknar henne :( Tänk va roligt vi hade när vi var mindre och lekte varje dag ♥ Ibland var det allt bättre förr!



KÄRLEK !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0