All in

Dagen har varit jättevarm och skön och nu känns det att sommaren är på väg :) Gick bra på utbildningen också fram tills huvudvärken smög sig på framåt eftermiddan. När jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och slocknade en kvart ungefär innan jag gick bort till danslokalen :) Det var träning för discodansarna som ska på SM på lördag! Och nyfiken som man är så gick jag och Manuela dit och kikade :) Roligt att se när man inte kan åka med. Var i valet och kvalet igår om vi skulle ta tåget till Västerås och kolla men vi ångrade oss. Det blir för masigt och är lite väl långt :) Så vi blir hemma..

När träningen var slut åkte jag, Manuela och Alex till Säffle för att kolla på ALL IN som Nathalie var med i. Ett gäng från balettakademin som kom dit för att visa upp vad dom lärt sig :) Det var jätte, jätteroligt att se och vissa nummer var riktigt bra! Gillade "kärring"-dansen och det sista numret mest ;D SWEETS var gästdansare och de visade upp deras nr dom ska tävla med på fredag i Talang! Dom var skitgrymma och de nya kläderna va också snygga ;) RING OCH RÖSTA PÅ FREDAG !!!!! Jag kommer sitta bänkad framför tv:n iallafall och rösta massor ;)

Nu är jag hemma och huvudvärken har inte gett sig än. Blivit värre t.om och feber har jag :( Så nu har jag precis druckit en stor kopp med varm o´boy och nu ska jag krypa ner och sova! Mycket sömn behövs om det inte ska bli värre :(



GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0