Cykeltur

Hade tänkt att få med mig mamma och Manuela på Zumba nu ikväll men mamma var hos mormor och Manuela jobbade så jag fick lägga ner den idén :P Får bli en långpromenad ikväll istället och zumba en annan kväll :)

Emelie ringde och sa att hon var rastlös och frågade om jag hade lust att hänga med på en cykeltur, haha :D Så nu har vi nyss varit ute och cyklat en sväng :P Åkte ner till Örnäs och kände på vattnet och tjötade lite :) Sen blev det storm och halvmolnigt så vi sa hej då och cyklade åt varsitt håll.. Men det var trevligt så länge vi var ute :D



Är hemma hos Skrållan nu och vädrar lite, är verkligen som en bastu här hemma hos mig! Uschamejjen.. Måste ringa vaktmästaren och kräva att dom byter ut mitt takfönster i köket. För nu kan jag inte öppna det för att det inte går att stänga sen.. Men detta går inte, måste kunna sova om nätterna utan att flyta bort!

Så lite gos med Skrållan nu och sen ut på promenad i kvällssolen innan det blir åska som det antagligen kommer bli :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0