Good morning sunshine

Torsdag idag :) Härligt !! Nu är det snart fredag och en tripp till Karlstad! Näst sista dagen på Stilmagazinet idag, det är tråkigt =/ Men på måndag är det tillbaka till skolbänken igen och träffa alla goa personer :) Känns bra!

Kom på att jag har en annan mobil som inte är riktigt lika gammal som den silvriga samsungen jag använder nu pga. att min mobil är sönder.. Jag har ju faktiskt en Sony Ericsson S500i.. Det enda är att #-knappen inte funkar, men den har jag nog inte så stor användning av :)  Så nu kan jag ta någorlunda kort igen och förhoppningsvis dela med mig av här i bloggen :)



Nu ska ja ta på mig och sedan kila bort till butiken :) Ha en bra dag !!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0