Härliga fredag

Trots att vädret varit i det sämsta laget så har dagen varit bra :) Jag, Emelie och Maryam samåkte till Karlstad :) Utanför IKEA mötte vi upp resten av gänget :) Där blev det studiebesök och så käkade vi även mat där. Istället för att käka pulvermos och köttbullar eller pommes och kyckling tog jag laxfilé, grönsaksmedaljonger och varma rotfrukter.. Medaljonger är ett finare namn för potatisbullar fast grönsaker istället för potatis :P Smakade mycket bra faktiskt :) Var lite skeptisk till medaljongerna eftersom jag inte var riktigt säker på vad det var :P Men blev som sagt glatt överraskad ;P

När vi hade ätit upp blev det en tur till Bergvik. Föreläsning där och sen även en liten tur i affärerna innan vi tog bilen hem igen :) Jag köpte doftljusIKEA eftersom dom är slut här hemma och även ett blått pastellfärgat nagellackHM :) Ska bli kul å se om det är fint på ;P

Jag var hemma i Åmål vid fem-tiden. Då gick jag upp och gosade lite med Skrållan och tog ett fotbad ;P Mycket behövligt efter en heldag :P Vid sju tog jag en promenad hem till mamma och pappa :) Där blev jag bjuden på tacos och sedan kikade vi självklart på Talang! SWEETS var jätte, jätteduktiga och dom är värda en plats i finalen. Jag röstade som en dåre men ändå fick sångerskan Helena dom flesta rösterna... Yeye, så är det!

Imorgon är det lördag och ledig dag :) På förmiddagen ska jag till en klädaffär här i stan och prova kläder för en plåtning :) Klockan 15.30 ska jag vara redo och fota :) Det ska bli roligt! Hoppas jag får korten jag tog sist! Fortfarande inte sett dom så nu är jag nyfiken :)

Lite kort jag tagit :)










PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0