"Hej hej hallå dagboken" - Bert

Så, vad har hänt de senaste dagarna?

I onsdags var det lite kalas för mamma som fyller år på tisdag. Det blev grillat, lite bus med småflickorna, tjöt och avslutades med kaffe och tårta :) Vid sju-tiden fick jag sms från Henrik att dom åker genom Åmål så han skulle hinna hem till mig innan ja började träna 20.00! Så mamma körde hem mig och jag hann kramas lite med honom innan jag kilade iväg :) Underbart att få träffa honom igen, mitt gos ♥

Träningen gick bra men var lite krångligare denna gången, men lika roligt för det :) När jag kom hem blev det dusch, kvällsmat och självklart mys med älsklingen :) I torsdags åkte vi till Bengtsfors 10.20, hem till Henrik och sen fick vi besök av några kompisar till honom som sov över tills på fredagen :)

Igår åkte jag, Henrik och hans kompis Rasmus till Karlstad för en liten tur till Bergvik. Jag fönstershoppade bara eftersom jag inte har pengar till det just nu, tråkigt men sant :P Duktigt av mig att inte köpa något tycker jag ;) Mer än mat då :) Vi var hemma halv sex ungefär och då åkte jag och Henrik hem till han. Kvällen bestod mest av lite film och tv-spel :)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Jag är jättesnorig och slemmig i halsen, låter inte så fräsht och det är det inte heller. Haft huvudvärk i några dagar nu med så jag hoppas inte jag åker på nånting nu =/ Jag behöver nog solsken helt enkelt, mår inte bra av att det är grått och trist :P

Ha en fortsatt bra lördag :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0