Hej hopp

Nu kom jag på varför det inte gick att centrera.. Irriterande när en knapp är ikryssad som man inte märker :P

Just nu är jag på utbildningen.. Idag är det två föreläsare här som jag hoppas är intressanta att lyssna på :) Är inte så jättetrött idag faktiskt, absolut inte lika trött som jag var igår.. Så det är skönt! Härligt när solen skiner :) Väntar bara på att värmen ska komma nu. Verkar dröja i år?

Idag blir det som sagt utbildningen en heldag, sen hem och fixa iordning lite hemma så det är fint imorgon när älsklingen kommer hem! Funderar även på att ta en cykeltur till badhuset och sola lite :) Är ju så skönt! Sen så kommer även syster yster hem ikväll så blir till att åka hem till mamma och pappa för lite mys :)

Kommer bli en bra dag med andra ord, I know it ;)

PUSS&KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0