I love it

Förut kom Manuela över till mig och vi kollade på gamla dansfilmer :) Tänk att man kan skratta så mycket åt sig själv, jisses :P När klockan närmade sig 20.00 gick vi bort till danslokalen :) Dags för sommardansen med Alex och fan va kul det är :D haha, det blir verkligen bara roligare å roligare för varje gång :P Svettigt som fan och riktigt roliga danser! Gäller det att komma ihåg allt nytt tills på onsdag bara då nästa träning är :) Längtar!


Gammal uppvisning

Har precis duschat och det var det skönaste jag gjort på länge ;P Nu dricker jag ett stort glas apelsinjuice och det smakade riktigt bra :) Nu blir det sängen och natti, rolig dag framför mig imorgon :)

GOD NATT GOTT FOLK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0