Jobbigt

Var hemma klockan fyra och då bytte jag om till myskläder och kröp ner under täcket.. Somnade direkt jag la huvudet på kudden och sov nästan två timmar.. Skönt! Men huvudvärken har inte gett sig för det. Det spränger i hela huvudet och värker "bakom" ögonen. Förstår ni vad jag menar? Orkar knappt kolla och när jag går och står gör det ännu ondare. Vill inte ens tänka mig hur det är att träna med denna sprängande huvudvärken? :(

ÅHH!
Jag HATAR allt som har med huvudvärk att göra och jag HATAR allt som gör att man inte kan träna. Jag vill, vill, vill !! Har en timme på mig att bestämma mig nu men jag tror det är dumt att ens försöka :( Men om en timme vet jag, nu ska jag lägga mig en stund till för att vila ögonen!



KRYA PÅ MIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0