Kvällspromenad

Dagen på utbildningen har som vanligt varit bra :) Var hemma halv fyra ungefär och då gick jag och la mig och gosade med Skrållan som jag alltid gör. Sen så vaknade jag halv sju !! Va hände där? Så jag sov alltså bort hela eftermiddagen, skit också! Jag som behövde städa.

Vaknade av ett sms från mamma som frågade om jag ville följa med och handla. Så jag gick bort till Konsum och handlade lite mat :) Sen följde jag med hem till dom och vid kvart i nio kom jag på att jag inte rört mig något större idag. Så det fick bli en långpromenad i skogen :) Mycket skönt!  Tycker om att gå i skogen :) Så härlig luft!

Nu är jag hemma hos mig igen :) Duschat och nu kollar jag på semin för Eurovision.. Vilka skitlåtar det är i år :P Herregud! Blir sängen tidigt idag även fast jag sov så mycket förut. Det behövs när jag går upp så tidigt :)


PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0