Lördag

Igår tog jag bussen till Karlstad :) Tog stadsbussen hem till Lina och sen åkte vi till Josefine :) Vi fixade naglarna, tjötade, kollade på tv, drack vin och käkade popcorn.. Riktig myskväll med andra ord :)

Runt halv ett kröp jag och Lina ner i dubbelsängen och somnade direkt :) 08.00 ringde klockan imorse, pigga och glada! Sitter och äter frukost nu :) Smoothie och fruktsallad, hur gott som helst :)

Nu ska vi fixa iordning oss lite och sen drar jag och Lina ner till stan.. Jag ska kolla om det finns några pumps som faller mig i smaken och även in på systemet! För ikväll blir det tjejfest hemma hos Josefine med ett härligt gäng :D Kommer bli jätte,jätteroligt!

HA EN BRA LÖRDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0