Lyckat men... ont i fötterna !!

Igår blev det förfest hemma hos Josefine med ett härligt tjejgäng :) Vi drack, käkade snacks, lekte sanning eller konsekvens, sjöng Singstar och dansade! Hade huur trevligt som helst och alla var på toppenhumör :) Senare beställde vi en taxi som tog oss in till stan och det nya utestället Tempel. Eftersom det är 23 årsgräns och även stenhårda på det var det meningen att jag inte skulle få komma in egentligen. Men söta Ingrid kände restaurangchefen så hon och jag gick in restaurangvägen istället och jag kom in :) Härligt! Väl där inne blev det mer drinkar och dansa, dansa, dansa! Mycket folk och det var en härlig stämning :) Förutom när mina fötter la av.. Hade ju mina nya pumps på mig igår och det var nog inte så jättesmart för fy fan va ont i fötterna jag fick! Kunde knappt gå alltså, det var hemskt.. Till slut gav jag upp och vi knalla hem innan det stängde. Var en jävla tur att jag hade med mig conversen i den andra väskan för annars hade jag krypit hem :P

Så jag, Lina, Ingrid och hennes pojkvän gick hemåt och köpte mat på vägen. Jag köpte en hamburgare som var så fruktansvärt stor, visste inte att det var en 150g !! "Ska jag verkligen äta den här frisbeen?"

När vi kom hem somnade jag direkt och sov ut till 10.00 ungefär :) Denna söndagen har varit som en dagen-efter-dag ska vara, soffläge framför tv:n ;) Nu blir det snart pizza och sen tar jag bussen hem 17.00! Jag vill inte hem :(



TACK FÖR IGÅR TJEJER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0