Måndag

Ännu en ny vecka.. Tycker det är måndag jämt :P

Igår tog jag en långpromenad på en timme i rask takt ungefär, jätteskönt :) Tog svängen förbi mamma och pappa och där kollade vi på Parlamentet och sedan gick jag hem igen :) Gjorde inget speciellt på kvällen, duschade och tog det mest lugnt :)

Måndag idag då som sagt. Är i Säffle nu på utbildningen och börjar om en kvart! Idag är jag trött asså, riktigt trött.. Får hoppas att jag överlever denna dagen :)

Ikväll är det träning igen, YES! Bara 3 gånger kvar nu, tråkigt som bara den! Men men, så är det :) Snart kommer Henrik hem också, på fredag för att vara exakt. Så nu hoppas jag att denna veckan går jättefort så jag får krama om min babe snart :)

PUSS PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0