Mobillös

Måndag och sista veckan på praktiken på Stilmagazinet! Har varit en bra men tröttsam dag! Jobbigt att stå och gå hela tiden när jag har så ont i benen =/ Jag fick sluta 17.00 idag och då gick jag hem till mamma och pappa. Blev kaffe och kvällsmat.. Halv åtta kunde jag inte hålla ögonen öppna så jag somnade en hel timme.. Är fortfarande trött så nu blir det duschen och sen sova!

Imorse hände även något fruktansvärt.. Min älskade mobil dog! Först hängde den sig när jag skrev sms till mamma och med mitt tålamod orkade jag inte vänta så jag tog ur batteriet. Och när jag skulle sätta på den igen ville den inte. Så nu får jag inte på den! Fasen, att det alltid ska vara nåt? Jag gick till Expert för att försöka bli lite klokare på vad som var fel, men han sa att det bara var att skicka in den på lagning. SKIT!

Nu har jag iallafall en mycket gammal goding så länge så hoppas jag att min lilla rosa snart vaknar igen så jag slipper skicka in den ;)



R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0