Nöjd som bara den

Josefine skjutsade oss hem till Lina imorse och sen tog jag och Lina bussen in till stan :) På drygt en timme köpte jag en ny liten väska, snygga svarta pumps med nitar på, en leopardklänning, en tubtopp och en snygg ring :D Är helnöjd och jag fick mycket för pengarna! Efter det blev det stopp vid systemet för att inhandla vinflaska och cider tills ikväll :) Innan vi tog bussen hem käkade vi lunch på Kebabhouse, nachostallrik :) Mumma!

Nu är vi hemma hos Lina igen och jag har precis duschat.. Lina är ute och går med hunden nu och jag sitter här och tar det lite lugnt medans håret torkar :) Får nog föna det ändå för mitt tjocka hår blir aldrig torrt annars :P

Kommer bli en skitbra kväll, jag känner det på mig :) Förfest hos Josefine med ungefär 15 brudar och sen ut och dansa hela natten :D Wihoo, jag mår bra nu!



SYSTRARNA LARSSON ♥


Kommentarer
Postat av: elin vernby

Snyggingar! :)

2010-05-10 @ 07:52:28
URL: http://elinvernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0