Ny vecka

Måndag igen och ny vecka.. Går så fort så! Inte alls långt kvar på utbildningen nu :( Känns som vi nyss började men nu är det snart slut. Tråkigt att inte få träffa alla goingar längre! Så nu ska jag ta vara på veckorna som är kvar :)

Det bästa jag kunde göra igår var att gå och lägga mig halv elva, jag somnade direkt. Vaknade vid 05.00 ungefär av att Skrållan ville leka med mina flätor och bita mig i armarna. Nått hon fått för sig, vet inte varför hon gör det. Irriterande är det iallafall men jag lyckades somna om en timme till innan jag steg upp :) Så i fortsättningen ska jag försöka komma i säng senast 23.00 för det tjänar jag på :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe för nu börjar vi snart :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0