Onsdag - pirr i magen

Igår solade jag och sen blev det kaffe hos mamma och pappa och lite tjöt/tv på kvällen. Cyklade hem vid tio-tiden och när jag kom hem diskade jag, gosade med Skrållan och satt lite vid datorn :)

Imorse ringde klockan 06.15, glad som en lärka! Det är äntligen onsdag! Skuttade upp ur sängen och gjorde mig iordning. Hann t.om dammsuga 5 minuter innan jag skulle gå till bussen ;) Tidoptimst, ja visst! Nu är jag på utbildningen och det är just nu lunch. Precis käkat kyckling och ris och nu tar jag det lite lugnt innan jag börjar igen vid 12.30 :)

När jag kommer hem ska jag plocka iordning lite snabbt i lägenheten och sen tar jag cykeln upp till mamma och pappa. Kalas för mamsen som fyller år nästa vecka :) Så idag kommer dom närmaste hem till dom för lite grillat och tårta :) Trevligt !!

Klockan 20-21.30 är det dansträning igen, jihoo! Var så roligt i måndags så det ska bli minst lika kul idag :D När jag slutat ska jag springa hem och krama om min underbara Henrik som kommer hem från Skövde idag :) Ska bli så kul att träffa han igen. I´m in looove!

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0