Överraskning - dansuppvisning - värk

I fredags var det personalfest hemma hos Sofia W och Ove :D Vi var ett härligt gäng som grillade, drack, tjötade och framförallt skrattade ;) När klockan var runt nio fick vi oss alla en glad överraskning ! Alex (Gunnar) som varit i New York och dansat i 7 månader skulle egentligen komma hem i slutet på denna veckan. Men istället kom han hem tidigare och vi blev chockade allihopa :D Jag hade det iofs lite på känn eftersom han "för sa" sig lite i bloggen två dagar innan ^^ Haha.. Men jag vågade ändå inte tro på det :P så det var riktigt, riktigt roligt :D Lyckad kväll! När klockan var 01.20 och vi var tillbaka i Åmål igen gick jag, Manuela, Emelie och Alex till HC och dansade sista halvtimmen innan vi gick hem :D









I lördags var det upp tidigt, pigg och glad, bort till Karlberg för en heldag med två dansföreställningar. Det gick bra och vid halv tio ungefär blev det påt igen.. Vin och förfest hemma hos Emelie Stålhandske som var jätteroligt, och sen gick vi till HC och dansade, dansade och dansade ;D Mycket rolig kväll det också!


Micha & jag :)

Igår var jag uppe tidigt igen, ut till Karlberg igen för att kolla på genrep för min grupp Studentcompaniet! Det gick bra och klockan 15.00 gick jag och Manuela och kollade för första gången genom alla mina dansår.. Började dansa när jag var 4 år och jag har aldrig kollat på. Så det kändes lite konsigt men ändå bra :)

När dagen var slut åkte jag hem till mamma och pappa och somnade på soffan direkt, helt slut verkligen! Har fått sån fruktansvärd värk i mina ben! Förstår inte riktigt vad som har hänt men det värker som bara den på utsidan av låren, ner i knäna och benhinnorna. Rädd att jag fått någon slags inflamation, men får hålla tummarna att det går över :)

Det var min helg det ;)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0