Premiär!

Mamma skjutsade ner mig till lägenheten så hämtade jag Skrållan, handlade lite på ICA och så åkte vi tillbaka till mamma och pappa :) Synd om Skrållan att behöva vara ensam i värmen så hon fick följa med hit på mys hon också :) Och idag var det premiär för Skrållan att vara utomhus :D På med koppel och ut på äventyr ;D Hon var lite stilla i början och tyckte det var konstigt att tassa runt i gräset men sen gick det jättebra :) Jag fick springa efter henne eftersom hon skuttade runt överallt :D Äta gräs var också gott :P


Modig och nyfiken liten tjej :)

Nu blir det varma smörgåsar och mys framför tvn. GUD va jag tycker om lediga dagar i solskenet :)

PUSS SÖTNOSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0