Regn, regn, regn

Varit en toppendag :) Som vanligt! Malin och Jessica är så goa så jag trivs som fisken i vattnet när jag är på Stilmagazinet ;) Synd att det är bara några dagar kvar :( Men men, så är det! Idag köpte jag mig ett härligt blått linne och även ett i korall.. I like ALOT :) bara 99:-/st så jag kommer säkert köpa mer i fler färger längre fram :) Imorgon ska jag även köpa en jättejätterosa regnjacka :D Som jag också gillar jättemycket, hur söt som helst :D Och när det antagligen kommer regna en hel del som vanligt så passar en ny och fin regnjacka perfekt! Hoppas det regnar imorgon så jag får inviga den ;D På lappen står det: It´s raining and I love it! Haha, håller inte riktigt med men när det väl är regn så får jag väl glädjas åt att jag har en söt jacka istället ;P

När jag hade slutat gick jag hem till mamma och pappa för lite eftermiddagskaffe och fruktsallad :) Fick en svart kort bolero och svarta tofflor av mamsen idag :) Tack :)

Nu är jag hemma och gosar med Skrållan! Min mobil har fortfarande inte vaknat till liv så imorgon får jag ringa till stället den är beställd ifrån och fråga vad jag ska göra för något.. Attans!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Skantzi ;)

Såg dig igår i regnjackan! HETT! Finare blir du inte bruden!!! :D

2010-05-06 @ 17:13:06
Postat av: EMILIA

Haha go du är ;D

2010-05-06 @ 21:46:01
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0