Skrivkramp...

Varit en bra och intensiv dag :) Har Ingela denna veckan som har handelsgänget i Bengtsfors som läser samma utbildning som oss.. Hon ska gå igenom lite grejer med oss denna veckan och det har börjat jättebra :) Idag gick vi igenom inköp, varan roll, sortiment och leverantörer.. Inte alla som vet vad en hyllvärmare är, men det vet jag nu :D

Fick ett häfte idag med uppgifter i som ska vara klart imorgon. Man fick välja att sitta kvar och arbeta i grupp eller ta med sig arbetet hem och göra det själv. Och jag valde det sista alternativet så nu har jag precis gjort klart det :) Ska bli spännande att se imorgon om jag uppfattat det rätt ;P

Nu blir det lite Förkväll och sedan dammsuga lägenheten :) Om ungefär 3 timmar (20.00) blir det träning igen, hur härligt som helst ;D


Spanien -07

DAMMSUGARN NÄSTA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0