Sola!

Dagen har varit toppen :) Köpte den söta regnjackan idag med :D Så nu väntar jag bara på en regnskur så jag kan inviga den ;D haha..

Idag fick jag sluta 16.30 ungefär :) Och när jag slutade gick jag direkt hem till mamma och pappa, som vanligt ;P Käkade lite middag och nu väntar jag på att klockan ska närma sig 18.30 för då ska jag stekas lite i solariet :) Var längesen nu eftersom jag tattuerade mig osv, + att det inte blivit av.. Men nu är det dags känner ja :) Ska bli skönt!



NU DRAR JAG OCH SOLAR ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda Gren

Den rosa regnjackan såg jag när jag var i Åmål sist. Den är så jäkla sööt!! :):)



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-05-06 @ 18:20:32
Postat av: EMILIA

Haha ja visst är den söt? ;D Hoppas på en skur så jag får se om den funkar :P



Det är fint här, hoppas det är bra med dig med :) Kraam !

2010-05-06 @ 21:44:47
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0