Svettigt

Ujuj, hårdträning! Och i denna värmen med noll luft inne i danslokalen gör det ju inte saken bättre direkt :P Men sjävklart väldigt, väldigt roligt ändå och det är gött att svettas lite ;P Lägg märke till att jag skrev lite.. så där ljög jag :P

När jag kom innanför dörrn gick jag direkt till kylen och tog ett stoort glas apelsinjuice och sen en kall dusch :) Underbart! Har även lagt mina converse i frysen för att döda alla fotsvett-bakterier ;P Har dom och dansar i när vi kör hiphopen och igår gav Alex mig det tipset så jag testar :P Ska ta ut dom innan jag lägger mig bara så jag inte har stenhårda skor imorgon när jag ska till bussen ^^ 

Precis hängt upp den sista tvätten på tork så nu blir det natti :)



PUSS & GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0