Torsdag

Idag har det varit en bra dag (som vanligt) men samtidigt ganska jobbig. Gick igenom butiksekonomi idag och det var lite småkrånligt. % hit och dit och + och - och lalala.. Matte ligger inte mig så varmt om hjärtat så det var bara att tänka till :P Tror jag förstod det mesta i slutet av dagen iallalfall :P

Vi fick sluta strax innan 15.00 och precis då började det blixtra, åska och regna när jag skulle gå till bussen. Så Birgitta (en i klassen) va snäll och skjutsade mig till stationen :) Gick in och sätte mig på en bänk för att vänta si så där 40 minuter på bussen.. Men när jag hade suttit där i mindre än 1 minut så hörde jag ett tåg rulla in. Jag vände mig om och kollade och det stod ÅMÅL på det. Thank god, så var jag hemma 5 minuter senare :)

När jag kom hem diskade jag lite och sen kröp jag ner i soffan och kollade på Beverly Hills.. Jo, det är sant ;P Somnade till och blev väckt av att mobilen lät och det var Henrik (♥) som ringde :) Så nu är jag uppe och har precis ätit en skål med fruktsallad och kollar på Förkväll :)

Dags för träning ikväll 20.00-21.30 igen, helt underbart :D Men först blir det fotbad för mina slitna fötter ;P Ska även ta av lösnaglarna och måla mina egna naglar svarta för nu är jag trött på fransk manikyr!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0