Underbar dag!

Gick till klädaffären och provade ut kläder och sen tog jag och mamma en promenad hem till dom :) Där blev det gårdagens tacos och sedan stek i solen. Somnade i solstolen en timme och sen var det dags att knalla hemåt :) På med massa smink, lösögonfransar och lockade håret litegrann.. Dags för plåtning :) Var på PD 15.30 och då sätte vi igång :) Och det gick bra!

När vi var klara skjutsade Tony hem mig till mamma och pappa igen så just för tillfället är jag här :) Satt ute och tjötade lite med mamma i kvällssolen och jag njuuter :) Jag blir verkligen överlycklig när det är fint väder ute, haha ;D

Ska snart ta en promenad hem till mig igen :) Ge Skrållan lite mat och gosa lite innan jag går hit igen.. :P För ikväll blir det varma smörgåsar och mys :)



HA EN FORTSATT BRA KVÄLL I SOLEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0