Varm dag

Idag åkte jag, Henrik, Björn, Rasmus och Matte ut med Rasmus båt och fiskade :) Eller jag satt och njöt av värmen och höll koll så jag inte fick en krok i ryggen (som Matte fick ^^) Blev ingen storfångst mer än några gäddor så vi åkte hem igen :) Då blev det en tur in till Bengtsfors för att köpa lite lördagsmys och sen åkte jag och Henrik hem till han :) Under kvällen har vi kollat på två filmer och bara tagit det lugnt :) Börjar svida lite ögonen nu så det är nog bäst att krypa i kojs :)

Vart en väldigt varm dag iallafall trots att det inte varit någon klar sol direkt. Imorgon hoppas jag på lika varmt och solsken så kommer det bli en härlig dag :)

SOV SÅ GOTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0