Fantastisk kväll

Ojoj, vilken kväll det var igår :D Hade en återföreing med Döörty Däncing-gänget och det blev verkligen lyckat! Vi åt riktigt god mat som alla hade tagit med sig, drack gott, hade premiärvisning av DVD:n från showen och vi skrattade så tårarna rann :D Fick kramp i kindmusklerna för jag skrattade så.. Jisses vilken kväll :D Vid 00.30 ungefär fick jag, Manuela, Emelie och Sofia J för oss att åka in till HC - sagt och gjort! Ångrar det idag för det var verkligen jättetråkigt där. Vi var inne ca. en halvtimme eller något och sen gick jag hem och la mig.. Men men, jag är nöjd över kvällen ändå :D Måste ske inom kort igen !!

Här kommer lite kort från Sofia W´s facebook :) Fan va mycket mat det var, haha :D












Fantastiska människor hela högen - vilket gäng vi är :)

DÖÖÖRTY DÄNCING ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0