Fredag

Igår åkte jag hem till Henrik :) Vi hyrde film och åkte bil :D haha.. Väldigt ovant att det var han som körde men jag kände med trygg ;P Ena filmen hette StreetDance och det var en film i min smak !! Lite småtöntigt skådespeleri men jisses vilka grymma dansare.. Det sprätte i benen vill jag lova! Så alla dansare (och icke dansare) - Kolla på den!

 
Trailer

Det blev lite tårtafirande och mys och sedan kom vi i säng vid 03.00 om jag inte minns fel? Sent var det iallafall så vi tog oss en lång sovmorgon :) 13.05 tog jag bussen hem igen eftersom min bebis Skrållan var hemma och behövde mat :) Under dagen har jag inte gjort något speciellt alls faktiskt, bara varit hemma och tagit det lilla lugna :)




Just nu är jag hemma hos mamma och pappa. Inväntar min fina syster som kommer med bussen alldeles strax :) Ikväll blir det tacos framför IDOL och bara mysa :)

HA EN BRA KVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0