Heej !!

Nu ska ni få en ordentlig uppdatering med bilder från festen i lördags ;P Som ni väntat, inte sant? :D

Jag och Lina åkte upp till Karlstad runt 12.00 i en fullproppad bil med grejer till festen och vi blev avsläppta hemma hos Josefine och Björn :) Först blev det prinsesstårta och lite firande innan vi sätte igång med hår och smink :) Lina sminkade mig och det blev toppenbra :D Jag och Lina åkte ut till lokalen där festen skulle äga rum runt 17.00. På ca. en halvtimme/timme fixade vi iordning lokalen med dekorationer, JAG blåste upp massor med ballonger, ställde fram massa godsaker och flyttade runt med bord och stolar :D Under tiden skulle vi passa på och få i oss en sallad också men det var nog inte mer än 3 tuggor så vi fick leva på den tårtbiten vi fick på fikan ;P Nååja, vi hann iallafall bli klara precis när de första gästerna kom :D Det fylldes på med trevligt folk som var utklädda och vi hade det verkligen hur roligt som helst :D Lekte massa lekar, drack en hel del, röjde på dansgolvet och hade det allmänt skitkul :D Blev taxi in till stan rätt sent och då drog vi till Blue moon :D Hade jättekul där också och jag och Lina somnade runt 04.00 nån gång i soffan i lokalen där vi hade festen :D haha..

Här kommer massor med bilder som Josefine tog :) Enjoy ;P




































Fruktansvärt roligt :D Jag längtar redan tills nästa gång! Så underbara personer och vilken jävla stämning vi hade hela kvällen :D Skulle göra vad som helst för att göra om det igen :)) Det var mindre roligt på söndagen iofs när jag och Lina skulle städa bort allting till punkt och pricka innan 13.00! Men vi tog lite längre tid på oss och var därifrån 14.00 istället, haha.. Tänk va roligt man kan ha när man städar ändå.. Övertrötta och allt ;P Det fick bli en pizza och colaKebabhouse innan vi tog tåget hem för det var vi värda ;P

MINNEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0