Hej på er!

Det är inte det lättaste att hålla bloggen vid liv när man inte har ett fungerande internet. Tråkigt men sant, ni får helt enkelt stå ut ;)

Har dock inte hänt något speciellt dom senaste dagarna :P I söndagskväll kom Henrik och hade mys med mig, i måndags jobbade jag hela dagen och var jättetrött på kvällen, igår tvättade jag, städade lite och tog en tur hem till mamma och pappa. Mina brorsdöttrar Bella och Joline var där så vi lekte kurragömma, pusslade, kollade på Snövit och spelade Scooby Doo på datorn :) På eftermiddagen tog jag bussen till Bengtsfors och umgicks med Henrik. Vi kollade på film hela kvällen, drack kaffe och åt chokladglass :) Tog oss en ordentlig sovmorgon idag och nu gör vi inget speciellt alls. Kollat klart på en film som vi somnade ifrån igårkväll :)



Innan jag åker hem ikväll hoppas jag att jag hinner stekas lite i solariet :) Är billigare här än i Åmål + att man får sola några minuter extra ;) Det är ju snart lördag och då måste jag var bruuun :D Jag har fuskat lite med brun utan sol men bara på framsidan :O haha, så min rygg är alltså inte lika brun.. Så det får det bli :) Och innan jag tar natta så ska jag även hem till mamma och pappa och färga håret mörk, mörkbrunt ;)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0