Lördag

Hade en riktigt mysig familjekväll igår :) Vi käkade tacos, kollade på IDOL och bara tog det lilla lugna i varsin soffa :) Efter 23.00 ungefär var det dags att knalla hemåt och mina fina syster tog följe med mig enda fram till dörren :D Sötnos!



Keenahi myser i soffan :D

Idag sov jag ganska länge, länge nog för att vara mig iallafall :P Gjorde inte så mycket på förmiddagen, duschade och diskade lite :) Sen blev det promenad hem till mina föräldrar för lunch. Blev tacos idag igen eftersom det blev över så mycket från igår :P Men det smakade lika bra idag ;P




Så nu är jag mätt och belåten :) Är fortfarande kvar här men ska snart med mamsen och handla lite mat.. Måste köpa med mig godsaker tills ikväll för då händer det grejer ;P Ikväll ska nämligen Dööörty Dancing-gänget återförenas för att ha premiärvisning av DVD:n från showen :D Kommer bli mycket skratt så det är bäst jag stretchar upp mina kindmuskler redan nu ;P Klockan 17.30 kommer Emelie och Carina och hämtar mig och sedan drar kvällen igång :) Det kommer bli magiskt ;D



HA EN BRA LÖRDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0