Hej sötnosar

GOSH, va svårt det är att uppdatera när man inte har någon dator.. Ganska logiskt iofs men tråkigt att göra mina kära fans besvikna som faktiskt är inne varje dag med en förhoppning ;P hehe.. Så nu ska jag skriva lite (?) om det senaste som har hänt ;P

I fredags jobbade jag till 18.00 och 20.00 ringer min söta vän Emma och säger att hon beställt biljetter till Johnossi som skulle spela på Nöjes i Karlstad.. "Jag kommer och hämtar dig om en timme" !! Jahapp - det var bara att dra på sig något och platta håret och en timme senare satt vi i bilen påväg till Karlstad.. Vi hade en trevlig kväll och det var massor med folk överallt. Min babe Henrik var chaffis den kvällen så jag träffade självklart på han där uppe :) ♥ När det stängde åkte "våran bil" och "Henriks bil" och käkade på MAX och sedan började den låånga resan hem.. Blev ju ett jäkla snöoväder + att vi låg bakom en lastbil hela vägen hem i stort sett.. Och inte att förglömma epatraktorn strax innan Säffle.. Jisses, vilken hemresa :D 04.30 steg jag av och sa hej då till Emma.. Då hoppade jag in i Henriks bil och hängde med till Bengtsfors så vi var hemma och la oss 05.30 !! Då blev det en låång sovmorgon på lördagen vill jag lova ;P

I lördags blev det som sagt sovmorgon till 15.00 ungefär och sen åkte vi hem till Bullen som skulle ha hjälp med elen i huset.. Var där till 18.30 ungefär och sedan drog vi hem till Henrik och duschade och gjorde iordning oss lite snabbt.. Sedan drog vi in till Bengtsfors och jag tror vi hamnade på 5 olika fester till slut :D haha.. Sista (och bästa) festen blev det massor med dans och skoj innan vi åkte hem ;P

I söndags var vi inte så jättepigga heller men vi kom iallafall upp i skaplig tid ;P Vi åkte till Åmål eftersom ja hade träning och efteråt så beställde vi pizza, GÖTT ;P När vi hade käkade klart åkte vi tillbaka till Bengtsfors och på kvällen gick vi på bio - nya Harry Potter filmen ;P Den var bra fast lite seg i mitten.. Men jag längtar allt tills Del 2 kommer ;P

Annars så har det inte hänt nånting mer speciellt, det var helgen iallafall ;P I måndags var jag hem till Henrik igen och vi myste framför tv:n och käkade hjärtan-chips ^^ Igårkväll jobbade jag på dansen och det var härligt att få träffa mina goa tjejer igen efter 3 (!!) veckor! Är klar med två danser nu och har bara liite kvar på den tredje :) Mycket skönt måste jag säga!

Idag steg jag upp 08.00 för att duscha eftersom jag börjar jobba 10.00.. trodde jag! Råkade kolla på schemat av misstag och fick se att jag faktiskt började 12.00 idag ;P Å nu är jag hemma hos mamma och pappa och ska alldeles strax bege mig hemåt :) Jobb imorgon också ;)

Hoppas ni blev liite glada nu iallafall :) Har tyvärr inga bilder att bjuda på som jag vet är roligast men.. Eftersom min mobil har gått sönder igen (samma fel) så måste jag skicka in den igen.. BAH! Teknikens under säger jag bara..



PUSS & HA DET BRA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0