4 oktober - bullfest

Gick kanonbra Intersport idag :) Känns verkligen bättre och bättre för varje dag som går! Jag trivs så himla bra, är jätteglad för det :) Och ännu gladare är jag för att jag ska jobba där 5 dagar denna veckan ;)



Idag är det Kanelbullens dag om någon har missat det ;P Jag kommer ihåg att för 3 år sedan bakade jag och Henrik alldeles för många bullar hemma hos mamma och pappa :P Hjälp, va vi bakade! Haha :D Så det har vi inte gjort mer sen dess ^^ Och det har jag inte gjort idag heller så nu ska jag gå till ICA och se om dom har några kvar.. Tar cykeln upp till mina kära föräldrar och bjuder dom på köpta kanelbullar - hoppas det finns kaffe också ;P

PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0