Bra start på morgonen

Vilket härligt (men kallt) väder vi har idag :D Henrik kom och ringde på dörren vid 06.30 imorse redan, så det var bara att stiga upp. Men jag blev allt pigg ;P Orkade inte äta frukost så tidigt dock.. Vi låg och kollade på Vakna med the voice och när klockan var runt 08.00 gick vi ut i kylan! Henrik gick till körskolan och jag traska vidare på en långpromenad i över en timme. Himla härligt :) När jag kom hem åt jag en stor skål med havregrynsgröt med hallon på, så nu är jag proppmätt!






Henrik är redan tillbaka och nu sitter vi bara och slökollar på tv.. Jag har lite att pyssla med idag men det är senare i eftermiddag så nu blir det lugnt tills dess :)

HA EN FIN DAG ♥


Kommentarer
Postat av: mami

ha ha ha,värst va du är frostig idag då:))t.om på gröten...

2010-10-11 @ 12:02:42
Postat av: EMILIA

Hahah ja :D fast dom smälter på den varma gröten efter ett tag och det är gott som bara den ;D

2010-10-11 @ 16:02:49
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0