Disco baby

Jag skippade Ensam mamma söker och knallade bort till danslokalen istället och kollade på vuxengruppen som dansade disco :D Är många från Döörty Dancing-gänget som var med, var ju lite därför det startades en grupp. De ville helt enkelt inte sluta dansa så det var bara att sätta igång med en gång ;) Och dom verkade ha jättekul :D Och duktiga var dom minsann! Jag hade sällskap av Alice och Jasmine och vi hade roligt vi också :D haha..







Visst är dom grymma? :D Första gången för en del

WE ALL LOVE DISCO, LALALAA


Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart va Britta på plats, älskart!!! Jiiihaaaaaaa

2010-10-10 @ 21:44:44
Postat av: christina

men emilia...hahahaha filmade du ..jag dör av skratt förstår att ni hade underhållning,,,

2010-10-10 @ 21:50:29
Postat av: EMILIA

Haha självklart filmade jag Christina :D Ni är ju grymma !!!

2010-10-10 @ 21:58:02
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0