Friskis & Svettis

Jag kröp ner brevid älsklingen i eftermiddags och kikade på Förkväll men somnade ganska snabbt :) Låg och kramades med Henrik i dryt en timme och sedan steg jag upp och bytte om! Då var det dags för dagens träningspass ;P Jag mötte upp Emelie och vi tog oss en cykeltur till Karlbergsskolan och körde ett Friskis&Svettis-pass! Det var svettigt, roligt och kändes mycket skönt efteråt ;P Nu kan jag lägga mig med gott samvete ;D



Kollar på Svenska New York-fruar nu och alldeles strax är det dags för Lite sällskap ;D Blir duschen först och sedan krypa ner brevid nakenfisen och kramas :) Imorgon blir det jobb på Intersport 10.05-18.00 och sedan jobb igen fast med mina tjejer i Studentcompaniet 20-21.30! Kommer bli en toppendag !!

SOV SÅ GOTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0