God morgon

Dåligt med uppdatering igår men jag var varken på humör eller hade lust att skriva. Dålig dag helt enkelt! Hade dock en bra dag på jobbet som vanligt :) Hände en sån rolig grej, hahah.. Det började med att jag precis kom ut ifrån toaletten så kommer Christer (chefen) och skriker på mig att jag ska springa ut och kolla åt höger. Okej?? Jag kutar ut och då står det en bil ivägen så han säger att jag måste gå längre ut. Jaa då får jag en mick och en kamera upptryckt framför mig och ser att det är Tv4-loggan på micken. Kollar in i buktiken och får se att Christer bryter ihop av skratt. Då är det Tv4/väst som var där för att intervjua folk på stan om att eventuellt Marinan ska rivas och att det ska byggas ett nytt hotell. Så ställde dom massa frågor om vad jag hade för åsikter om det. Hahah, det va så jävla fult! Jag kommer utspringandes och verkligen lutar mig ut för att se bakom bilen. Precis som "PRATA MED MIG, PRATA MED MIG!!" haha.. Fast det roliga var ju att Christer ville att jag skulle springa ut för att se när Emma blev intervjuad. Så det blev två flugor i en smäll för hans del och det måste ha sett fruktansvärt roligt ut :D Så det gjorde min dag mycket bättre ;P

När jag slutade blev det bara lugnt som bara den och kollade på tv :) Idag är det en ny dag och det blir jobb för fulla muggar :)



Blåbär & mjölk :)

HA EN FIN FREDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0