God morgon lördag

Blev som sagt en myskväll hos mina föräldrar igår :) Mamma hade sett något på Halv 8 hos mig som hon skrev ut recept på som vi käkade igår. Råraka eller vad det hette? Riven potatis iallafall som man gör till en liten "plätt" och steker. Sedan har man på cream fresh med hackade rödlök i och även en klick rom. Jag tycker absolut inte om rom i vanliga fall men på denna rätten smakade det huur bra som helst! Så det var en positiv överraskning ;P Jättegott! Till efterrätt åt vi varma frukter med riven vit choklad på och grädde till :) Muuuuumma !!





Fanns grädde på bordet :D sötnosar ♥

När dom hade skämt bort mig tillräckligt med massa godsaker och vi hade kikat klart på IDOL så cyklade jag hem :) kom i säng vid 00.00 ungefär och somnade som en stock :) Strax efter 02.00 ringde det på dörren och min kära pojkvän ramlar in efter en partykväll. Så jag fick vara vaken nån timme där för att ta hand om stackarn.. Nåja, vi kom i säng till slut iallafall :)

Nu har jag precis duschat och ska göra iordning en skål med havregrynsgröt. Idag blir det jobb på Intersport fram till 14.00 och sedan får vi se vad som händer. Gissar på att Henrik inte är så jättepigg på att hitta på roligheter ikväll men han kanske piggnar till senare :) Hoppas det ;P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0