Härlig förmiddag

Imorse drog jag ut på min vanliga morgonpromenad trots spöregnet.. Mina fötter blev plaskblöta så fort jag kom ut men jag gick på ändå :) Var riktigt skönt att komma hem och ta sig en varm dusch efteråt :) Pratade lite med Emelie på FB och vi bestämde för att ses och dricka kaffe och tjöta :) Så jag kilade bort till henne och drack 11-kaffe och snackade lite skit ;P Klockan bara rann iväg och det började kurra lite smått i magen. Emelie sätte igång med maten och dukade upp till mig :D Så go, haha.. Och gott var det också!


Puss på Skrållan


Regn, regn, regn


Katten Måns utanför Emelie :D


Emelie skämde bort mig lite ;D

Strax innan 15 knallde jag hem och sa hej då till Henrik och nu sitter jag och kikar på ett gammalt Top model avsnitt på tv:n ;P Ska alldeles strax börja förbereda kvällens danslektion med Studentcompaniet :)

PUSSAR ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Katten Måns, haha! klart du ska bli bortskämd när du kommer på besök, va så kul att ha dej här idag<3

2010-10-19 @ 22:44:15
Postat av: EMILIA

jaa det var jättemysigt :) Inte sista gången <3

2010-10-20 @ 09:47:40
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0