Heej på er

Jobbdagen igår gick kanon :) Tur jag har en sån galen vän som Emma som underhåller :D haha.. När jag hade slutat så gick jag hem och gjorde danssteg till kvällens lektion med Studentcompaniet! Jag fick ta det väldigt lugnt eftersom jag hostar så fort jag går upp för en trappa i stort sett. Men det gick allt bra ändå ;)



När jag kom hem strax efter 21.30 steg jag in och då låg min fina pojkvän i sängen och kollade på tv :) Lycka! Vi bara myste hela kvällen, duschade, käkade kvällsmat och myste lite till ;P hihi.. Nu ligger han fortfarande  och sover medans jag är uppe och gör mig redo inför ännu en dag full av jobb på Intersport :)

PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0