Hej mina vänner

Nu tänkte jag uppdatera lite om hur min helg har varit :) I fredags åkte jag till Bengtsfors och när jag kom hem till Robin där även Henrik var så hade dom vart och köpt massa öl.. "Varsågod, det är bara att ta för sig!" Jotack, jag som knappt kan lukta på öl utan att få kväljningar. Men som tur var fixade det sig ändå och jag fick rosévin :) Gick ner till grannen Robin A där det var sisådär 10 killar + jag :P Lite senare åkte vi till en kille som heter Johan för att fortsätta festa. Kom dit 4 tjejer till och då kände jag mig inte lika ensam längre ;P Hade det iallafall jättetrevligt och vi var hemma runt 01.30 redan :)









lördagen åkte jag tillbaka till Åmål 08.10 redan. Var ju Åmålsmarknaden så jag och mamma möttes och tog oss en tur på torget och handlade lite :) Jag köpte strumpor, svarta tights, marknadsgodis och en röd plånbok :) Jätttemysig dag i det fina vädret! När vi kände oss nöjda gick vi hem till mamma och pappa där vi käkade lunch :)




På kvällen mötte jag upp Charlin och vi fick skjuts hem till söta Sara där vi förfestade. Massa goa tjejer och vi hade det himla trevligt :D Gick till HC strax innan 00.00 och där var det mycket folk för en gångs skull :) Träffa Emelie och vi dansade enda tills det stängde :) Efteråt gick vi till Ceylan och jag köpte pizza, gick hem till mig och åt i mörkret (låter tragiskt) och sedan gick jag och la mig ;P Jätteroligt kväll !! Jag tog tyvärr inga kort men kan bjuda på ett iallafall. Blev taggad på FB men såg hemsk ut så jag ljusade upp det en hel del :D



Igår blev det MTV/street träning och på kvällen kom älsklingen hem till mig. Kollade på tv och myste bara :) Imorse tog jag mig en promenad på en timme och Henrik gick till körskolan. Han är fortfarande där så nu ska jag passa på och diska och sedan sätta igång med maten :)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0