Hej på er !!

Min stackars dator fick sig ett rejält virus som inte ville försvinna hur jag än försökte. Men nu är det äntligen fixat efter att Kim var där och grejade idag :) TACK !! Så nu ska jag uppdatera lite om de senaste dagarna tänkte jag :)

I lördags blev det en spontan utgång med mina tjejer Manuela, Charlin och Sofie :) Vi satt hemma hos Challe och hade det jättetrevligt. Drack vin, tjötade, rökte vattenpipa och tjötade lite till ;P Vi begav oss till HC där det var Charterparty (eller vad det nu hette) och det var faktiskt jättekul :D Mycket folk för en vanlig lördag och dom hade gjort en liten strand på scenen och hängt upp massa fina girlanger i taket och ställt ut parasoller lite överalllt :) Hade iallafall en sjukt bra kväll och vi dansade tills stängning :) Jag och Henrik gick hem och la oss och då ringde Kim som kom upp och la sig i bäddsoffan som jag bäddade iordning till honom :)

Kort från facebook:











Igår (söndag) vaknade vi 3 upp vid 12.00 ungefär och då gick vi upp och gick bort till Hörnan och beställde mat :) Nachostallrik fick det bli och ett stort glas med iskallt vatten :) När vi kom hem till mig igen kokade vi kaffe och låg och slappade framför tv:n bara :) Mycket skön förmiddag! Vid 15.00 knalla jag bort till danslokalen och kollade på MTV/street-träningen :) var inte riktigt i skick för att vara med med andra ord :P Senare på kvällen kom mamma och hämtade mig och Henrik och vi åkte med hem till mina föräldrar :) Åt massa god mat och mammas hemmagjorda efterrätt :) Fruktansvärt gott !!



På kvällen tog vi bussen till Bengtsfors och hem till Henrik :) Blev sängen ganska tidigt och tog oss en låång sovmorgon idag enda till 12.00 :) Då blev det lunch och sedan åkte vi hem till Kim och Robin och där är vi nu med :) Kim var som sagt snäll och fixade min dator så nu mår den bra igen :D Har precis varit och solat solarium så nu gör jag ingenting alls.. Åker hem imorgon :)

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0