HEJ!

Som sagt så har mitt internet krånglat dom senaste dagarna. Är det inte datorn så är det något annat :( Har ju fortfarande Sofia W´s dator men det hjälper ju inte om jag inte kommer in på internet.. Nåja, nog tjatat om det!

Jag jobbar och står i på dagarna och har även jobbat idag :) Mycket folk och känner mig mer bekväm i kläderna nu om man säger så. Jag vågar ta för mig mer och är mer säker. Det är verkligen jättekul för då vet jag att jag är bra på att sälja ;D Trivs som fisken i vattnet!


Vi är lättroade på jobbet ^^

Denna helgen är både Alex och Elin J hemma i Åmål så vad passar inte bättre än att dra ihop det gamla gänget och ha kul? Så ikväll ska jag, Emelie, Manuela, Alex, Elin och Rune hem till familjen Westlund Englund för att dricka vin och äta mat :D Det ska verkligen blir jättetrevligt! Så jag borde nog egentligen sätta fart.. Ska hinna med att duschasminka mig, leta kläder och pussa på Skrållan lite innan 18.00? Hur ska detta gå?

HA EN BRA KVÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0